Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСереда, 26.02.2020, 10:55

Меню сайту
Категорії розділу
Аналіз діяльності [8]
1
Структура методичної роботи [3]
2
Програма розвитку [1]
3
Нормативно-правова база [16]
Інноваційна діяльність [4]
Національно-патріотичне виховання [20]
Скарбничка керівника гуртка [24]
План роботи [1]
Рекомендуємо
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів” Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 402
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Методичні орієнтири » Аналіз діяльності

Аналіз МР 15/16 н.р.

«Про ефективність науково-методичної роботи з педагогічними кадрами

та її вплив на результативність навчально-виховного процесу

 в Ставищенському районному центрі дитячої та юнацької творчості

 в 2015/2016 навчальному році»

  2015/2016 навчальний рік став організаційним в питанні реалізації проектів Програми розвитку «Ставищенський РЦДЮТ в інноваційному поступі суспільства: 2015/2020 р.р.»: «Якісна позашкільна освіта» (кер. Головатюк І.Я.), «Обдарована дитина» (кер. Козак Л.Л.), «Досвічений педагог» (кер. Братчик Т.І.), «Виховна робота» (кер. Дишлюк Л.В.), «Психолог і Я» (кер. Колісник С.А.), «Учнівське самоврядування» (кер.  Міщенко Н.М.), «Імідж та комфорт» (кер. Будакова Н.А.). Реалізація даної програми сприяє  вирішенню низки завдань закладу на сучасному етапі щодо розвитку позашкільної освіти, пошуку ефективних управлінських рішень, створення умов для забезпечення якісного інформаційно-навчального освітнього середовища, професійного розвитку педагогічних кадрів, розроблення технологій роботи з обдарованими дітьми.

  У 2015/2016 навчальному році продовжувалася робота з реалізації науково-методичної проблеми, яка визначає стратегію організаційно-методичної роботи на сучасному етапі, а саме «Формування системи цінностей громадянина України шляхом якісної позашкільної освіти». Упродовж першого року дослідження проблеми (2014/2015 н.р.) здійснено ознайомлення педагогів закладу з ефективними освітніми технологіями виховання громадянина-патріота України у світовій та вітчизняній педагогіці. За цей період педагогічний колектив був ознайомлений із сучасною науково-педагогічною літературою з проблеми, розроблено «Заходи щодо посилення національно-патріотичного виховання гуртківців». Упродовж другого року дослідження проблеми організаційно-масова робота збагатилася сучасними освітніми технологіями виховання громадянина-патріота України. У практику роботи гуртків впроваджувались ефективні форми організації навчально-виховного процесу. Протягом двох років роботи над проблемою проведено близько 30 методичних заходів для педагогічних працівників з даної проблеми.

  Сформована структура методичної роботи базується на діагностично-прогностичній основі з урахуванням рівня професійної компетентності педагогів та їх потреб. Згідно з річним планом роботи з колективних форм методичної роботи працювали: педагогічна рада, методичні об’єднання керівників гуртків, Школа молодого педагога, психолого-педагогічний семінар, Школа психологічної грамотності, психолого-педагогічний семінар для заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів ЗНЗ району. Широко використовувались індивідуальні форми методичної роботи: наставництво, курсова підготовка, самоосвіта, індивідуальні консультації, участь в районних, обласних науково-методичних заходах, участь в фахових конкурсах, створення портфоліо педагогів, огляд фахової літератури, створення методичної продукції.

  Діяльність методичної ради закладу скерована на підвищення  науково-методичного рівня і розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу, сприяння впровадженню у навчально-виховний процес нових педагогічних технологій, що забезпечують розвиток особистості вихованців. Важливу роль у забезпеченні дієвості методичних заходів належить засіданням методичної ради, на яких у плановому порядку розглядалися питання надання практичної допомоги педагогам закладу в інноваційній діяльності, розроблення методичних посібників, поширення передового педагогічного досвіду. У  минулому навчальному році методичною радою розглянуто і схвалено 4 методичні розробки педагогічних працівників закладу: Дишлюк Л.В.,      Колісник С.А., Кулібаби Т.А., Заболотньої Л.П.

  Науково-методичною радою відділу освіти Ставищенської РДА протягом навчального року були розглянуто та схвалено 3 методичних матеріали педагогів закладу: Заболотньої Л.П., Колісник С.А.

  У 2015/2016 навчальному році пройшли експертизу науково-методичної ради КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»  методична розробка «Нетрадиційне заняття на гуртку як умова розвитку пізнавальних інтересів вихованців» та методичні рекомендації «Інтеравні методи навчання як умова розвитку творчих здібностей вихованців гуртка» (автор: керівника гуртків «Секретар-референт», «Косметика та візаж» Колісник С.А.), та занесені до Анотованого каталогу обласної виставки «Освіта Київщини: творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології».

  Належна увага в 2015/2016 навчальному році приділялась роботі педагогічної ради, на засіданнях якої розглядалися актуальні питання розвитку позашкільної освіти, організації навчально-виховного процесу гуртків. 

  Згідно з річним планом роботи в рамках діяльності методичного  кабінету протягом року функціонувало 3 методичних об’єднання керівників гуртків (методисти: Братчик Т.І., Козак Л.Л., Міщенко Н.М.)  з метою поліпшення науково-теоретичної, методичної та практичної підготовки керівників гуртків. Слід відмітити, що більшість засідань методичних об’єднань носили теоретичний характер.

  Робота з молодими педагогами  в 2015/2016 навчальному році була спрямована на створення умов для становлення педагога-позашкільника та його професійного зростання. З цією метою продовжувала працювати Школа молодого педагога, активними учасниками якої були 6 педагогів.

   Протягом минулого навчального року практичним психологам Колісник С.А. здійснювалися соціально-психологічні дослідження, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота, індивідуальні консультації для вихованців та педагогів. Практичною підтримкою   педагогам закладу протягом навчального року були психолого-педагогічний семінар, Школа психологічної грамотності, які спрямовані на забезпечення психологічного супроводу навчально-виховного процесу гуртків та психологічну просвіту педагогів.

   Вибір педагогами пріоритетних форм підвищення кваліфікації та самоосвіти визначається переважно курсами підвищення кваліфікації. У рамках атестації протягом 2015/2016 навчального року курсами підвищення кваліфікації охоплено 2 педагоги закладу, які пройшли підвищення кваліфікації на базі КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» та центрального інституту післядипломної педагогічної освіти. Атестація педагогічних працівників проводиться згідно з чинними нормативно-правовими документами. Методичним кабінетом розроблено рекомендації щодо атестації педагогів, забезпечено роботу консультаційного пункту, проведено інструктивно-методичні наради, здійснено оцінку діяльності педагогічних працівників, які атестуються. За наслідками атестації зріс якісний склад педагогічних працівників. Порушено клопотання перед атестаційною комісією відділу освіти Ставищенської РДА та присвоєно педагогічне  звання «керівник гуртка-методист» керівнику гуртків «Секретар-референт» та «Косметика та візаж» Колісник Світлані Анатоліївні. 

  Відповідно до змісту науково-методичної роботи з педагогічними кадрами методичний кабінет здійснює розвиток їх професійної компетентності шляхом залучення до участі в обласних та  всеукраїнських науково-методичних заходах, що проводилися  РМК, КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», КЗ КОР ЦТДЮК та НЕНЦ. Варто відзначити позитивну динаміку в результативності участі педагогів в професійних і фахових конкурсах в 2015/2016 навчальному році. Педагоги взяли участь у 5 професійних конкурсах обласного рівня та вибороли 5 призових місць (І, ІІ, ІІ, ІІ, ІІІ місця). Слід відзначити Кулібабу Т.А. переможця (І місце) обласного етапу Всеукраїнського конкурсу науково-методичних розробок та віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму; в обласному конкурсі на кращий суспільнозначущий проект учнівського самоврядування 2015 рік (ІІ місце - керівник Бабенко О.М., ІІ місце – керівники Руднєва О.В., Карпенко О.О.); 2016 рік (ІІ місце – Іванчук О.С. ІІІ місце,  Бабенко О.М.)-

  У Всеукраїнських масових заходах слід відмітити: Колісник С.А. - переможця (І місце) Відкритого рейтингу якості позашкільної освіти «Золота когорта позашкільників» у 2015 році серед комплексних ПНЗ  та переможця (І місце) ІV етапу Всеукраїнського конкурсу “Парк педагогічних ідей».

  В 2015/2016 навчальному році за сумлінну працю та відповідальне виконання професійних обов’язків представлено до нагород 2 педагогів: районного рівня керівника гуртка Заболотня Л.П. та обласного рівня – практичного психолога Колісник С.А.

  Здійснюється комплекс заходів, спрямованих на пошук, навчання і розвиток обдарованих дітей, а також створення умов для їхнього творчого самозростання. Спостерігається позитивна динаміка в підготовці обдарованих дітей до обласних та Всеукраїнських масових заходів з дітьми та учнівською молоддю. Близько 500 вихованців Центру взяли участь в 43 обласних масових заходах по 6 напрямах позашкільної освіти: науково-технічному, художньо-естетичному, еколого-натуралістичному, туристсько-краєзнавчому, військово-патріотичному, гуманітарному. Аналіз кількісних та якісних показників щодо участі  вихованців в обласних та Всеукраїнських масових заходах показав зростання результативності.

   В цілому, рівень результативності вихованців закладу в обласних та Всеукраїнських конкурсах у 2015/2016 навчальному році є достатнім. Недоліком є те, що керівники гуртків не націлюють вихованців всіх вікових груп на участь в масових заходах. Через відсутність достатнього бюджетного фінансування залишається проблема зміцнення матеріально-технічної бази гуртків усіх напрямів.

  З метою підвищення результативності навчально-виховної діяльності,  поліпшення систематичного контролю за якістю  навчально-виховного процесу, здійснювався моніторинг діяльності гуртків, протягом 2015/2016 навчального року  проводився щорічний конкурс «Гурток року» відповідно «Положення про рівень діяльності гуртків».

  Достатня увага приділяється створенню умов для повноцінного функціонування методичного кабінету як інформаційно-методичного центру. У 2015/2016 навчальному році зросла активність педагогічних працівників в оволодінні мультимедійними засобами навчання. 

  Основними завданнями методичної служби на 2016/2017 навчальний рік визначено:

  • розроблення гнучкої особистісно зорієнтованої системи професійного розвитку педагогічних працівників відповідно до напрямів реформування системи освіти та суспільних викликів;
  • реалізація сучасних технологій професійного зростання, підвищення кваліфікації педагогів у контексті інноваційного розвитку системи освіти району;
  • забезпечення організаційно-методичного супроводу готовності педагогічних працівників до реалізації завдань Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
Категорія: Аналіз діяльності | Додав: leonivna8 (07.12.2016)
Переглядів: 238 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Хмаринка тегів
Друзі сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Ставищенський ЦДЮТ © 2020