Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСереда, 26.02.2020, 11:11

Меню сайту
Категорії розділу
Аналіз діяльності [8]
1
Структура методичної роботи [3]
2
Програма розвитку [1]
3
Нормативно-правова база [16]
Інноваційна діяльність [4]
Національно-патріотичне виховання [20]
Скарбничка керівника гуртка [24]
План роботи [1]
Рекомендуємо
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів” Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 402
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Методичні орієнтири » Аналіз діяльності

Аналіз методичної роботи (2011-2012н.р.)
 

Методична робота в Ставищенському районному центрі дитячої та юнацької творчості спрямована на підвищення рівня науково-теоретичної, загальнокультурної, психолого-педагогічної та професійної підготовки педагогічних працівників.

 

Основними завданнями методичної роботи в Ставищенському ЦДЮТ є:

методичне забезпечення процесу безперервного фахового вдосконалення, підвищення кваліфікації педагогічних працівників:

- створення умов для професійного розвитку педагогів;

- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем позашкільної освіти, педагогіки, психології, інформування про досягнення науки, перспективного педагогічного досвіду;

- підвищення акмеологічної культури педагогів, стимулювати їх на вищі професійні досягнення, орієнтування на педагогічний успіх.

- залучення педагогів до інноваційної роботи, дослідно-експериментальної роботи, розроблення навчально-методичних матеріалів;

 

методичне забезпечення процесу формування і розвитку творчих здібностей вихованців закладу:

- удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання дітей, забезпечення високої якості навчально-виховного процесу

- запровадження сучасних особистісно-орієнтованих форм і методів організації педагогічного процесу, комп’ютерно-орієнтованих технологій;

- створення навчально-розвивального середовища для розвитку вихованців та їх участі у творчих, інтелектуальних, спортивних конкурсах і змаганнях;

 

• методичне забезпечення навчально-виховного процесу:

-  науково-методичне забезпечення розвитку гурткової роботи;

- розробка сучасних навчальних програм, посібників та інших навчально-методичних матеріалів

- формування творчого та інноваційного педагогічного середовища;

- впровадження новітніх педагогічних технологій, вивчення та узагальнення педагогічного досвіду керівників гуртків ;

 

       В 2011-2012н.р методична робота закладу спрямована на реалізацію методичної проблеми «Забезпечення компетентнісного підходу в організації навчально-виховного процесу з метою поліпшення якості позашкільної освіти».

 

Для створення системи ефективної діяльності педагогів центру методична служба спрямує свою діяльність на удосконалення професійної майстерності педагогів. Протягом навчального року відбулося 5 засідань педагогічної ради, де розглядалися питання удосконалення навчально-виховного процесу, формування інноваційної культури педагогічних кадрів, підвищення ефективності педагогічної діяльності в гуртках вищого рівня навчання. Предметом 4 засідань методичної ради було обговорення рівня фахової кваліфікації педагогів, їх атестації, стану програмного забезпечення навчального процесу, розгляд і затвердження методичних матеріалів.

 


Протягом року відбулося 4 психолого-педагогічних семінари для педагогів центру та 5 семінарів для заступників директорів шкіл з виховної роботи та педагогів-організаторів.  

 


Одним із пріоритетних напрямів методичної роботи є робота з молодими спеціалістами. Для керівників гуртків-початківців працювала Школа молодого педагога. Активними слухачами школи були 4 молодих педагога. Активізувалася така форма індивідуальної методичної роботи як наставництво.  

 


З метою вдосконалення змісту та форм проведення гурткових занять для керівників гуртків працює консультпункт «Методична довідка» з питань організації навчально-виховного процесу.

Дієвим шляхом підвищення професійної майстерності педагогів  є створення програми власної педагогічної самоосвіти, яка спрямована на  реалізацію методичної проблеми закладу.

З метою підтримки творчої ініціативи, стимулювання творчості та популяризації кращого педагогічного досвіду в Ставищенському ЦДЮТ відбувся конкурс «Нетрадиційне заняття гуртка», в якому взяли участь педагоги закладу. Методист Міщенко Н.М., керівники гуртків Колісник С.А., Заболотня Л.П., Кулібаба Т,А., Білецька Л.Г. стали лауреатами конкурсу-огляду інноваційних ідей «Позашкілля: 20 років назустріч часу!» та були відзначені почесними дипломами Асоціації позашкільних навчальних закладів України, газети «Позашкілля» в номінації «Інноваційні сучасні розробки в сфері позашкільної освіти». Методист Міщенко Н.М. виборола ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу на кращу організацію діяльності органів учнівського самоврядування в номінації «Загальна система». Керівники гуртків Кулібаба Т.А., Бондар К.А., Колісник С.А. стали переможцями обласного і дипломантами Всеукраїнського конкурсу «Цікава школа» в номінації «Нетрадиційне заняття гуртка». Високий професійний рівень продемонстрували методисти Братчик Т.І., методист еколого-натуралістичного та  туристсько-краєзнавчого напрямків в організації та підготовці вихованців гуртків в обласних етапах Всеукраїнських акцій «Ліси для нащадків» (І місце), «Парад квітів біля школи» (ІІ місце), «Галерея кімнатних рослин» (ІІІ місце), «Неосяжна моя Україна» (І, ІІІ, ІІІ місця), «Космічні фантазії» (ІІ, ІІІ місця) та Козак Л.Л, методист науково-дослідного напрямку – ІІІ місце ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, «Моя Україно!» (І, ІІ, ІІІ, ІІІ місця), «Космічні фантазії» (ІІІ місце).

В березні 2012 р. заступник директора Головатюк І.Я. взяла участь в роботі обласної науково-практичної конференції «Регіональні стратегії інноваційного розвитку системи позашкільної освіти Київщини», де поділилися досвідом створення системи моніторингу в навчально-виховному процесі позашкільного навчального закладу.

Спостерігається позитивна динаміка систематизації та узагальнення передового педагогічного досвіду. Так, в 2011-2012 навчальному році керівником гуртка «Секретар-референт» Колісник С.А. систематизовано матеріали з теми «Гурток як форма професійного самовизначення старшокласників». А посібник «Робочий зошит гуртківця» отримав гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту.



Категорія: Аналіз діяльності | Додав: leonivna8 (22.09.2012)
Переглядів: 797 | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Хмаринка тегів
Друзі сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Ставищенський ЦДЮТ © 2020