Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 19.04.2024, 15:10

Меню сайту
Категорії розділу
Аналіз діяльності [12]
1
Структура методичної роботи [10]
2
Програма розвитку [0]
3
Нормативно-правова база [9]
Атестація [1]
Національно-патріотичне виховання [20]
Скарбничка керівника гуртка [23]
План роботи [1]
Віртуальний методичний кабінет [1]
Рекомендуємо
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів” Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 451
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Методичні орієнтири » Скарбничка керівника гуртка

Мета і зміст виховної роботи з дітьми в пнз

Мета і зміст виховної роботи з дітьми та учнівською молоддю

в позашкільних навчальних закладах

(за Програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 кл.», затвердженої  наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту  України 31.10.2011 року №1243)

Мета виховної роботи в гуртках, творчих об’єднаннях позашкільних навчальних закладів – формування системи загальнокультурних і національних цінностей та сукупності соціально значущих якостей творчої особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, культури та мистецтва, праці, природи, самої себе

Зміст виховної роботи в гуртках, творчих об’єднаннях пнз

формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави – виховання патріотизму (любов до свого народу, повага українських звичаїв і обрядів); форму-вання національної самосвідомості (особиста ідентифікація особистості зі своєю нацією, віра в духовні сили та майбутнє, воля до праці на користь народу; усвідомлення особистої відповідальності перед своєю нацією);

формування ціннісного ставлення особистості до людей – формування моральної активності вихованців, чуйності, чесності, почуття правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, совісті, доброзичливості, готовності допомогти іншим;

формування ціннісного ставлення особистості до культури та мистецтва – формування широкого спектру естетичних почуттів, оволодіння системою елементарних мистецьких знань, адекватне сприйняття художньо-мистецьких творів, здатність збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, свідоме прагнення здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері;

формування ціннісного ставлення особистості до праці – усвідомлення вихованцями соціальної значущості праці, формування потреби в трудовій активності, ініціативність, готовність до творчої діяльності, формування працелюбності як базової якості творчої особистості;

формування ціннісного ставлення особистості до себе – формування у вихованців вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил, розвиток їхньої активної життєвої позиції (ціннісне ставлення до свого фізичного, психічного та соціального «Я»);

формування ціннісного ставлення особистості до природи – усвідомлення функцій природи в житії людини, самоцінності природи; формування почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатність гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечно.

Категорія: Скарбничка керівника гуртка | Додав: leonivna8 (04.11.2014)
Переглядів: 694 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Ставищенський комунальний заклад позашкільної освіти "КРОКУС" © 2024