Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 10:27

Меню сайту
Категорії розділу
Аналіз діяльності [12]
1
Структура методичної роботи [10]
2
Програма розвитку [0]
3
Нормативно-правова база [9]
Атестація [1]
Національно-патріотичне виховання [20]
Скарбничка керівника гуртка [23]
План роботи [1]
Віртуальний методичний кабінет [1]
Рекомендуємо
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів” Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»
Наше опитування
Чим приваблює школярів Центр дитячої та юнацької творчості ?
Всього відповідей: 400
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Методичні орієнтири » Скарбничка керівника гуртка

Сутність, мета, завдання та принципи

Національно-патріотичне виховання дітей і учнівської молоді в позашкільних навчальних закладах:

сутність, мета, завдання та принципи

Національно-патріотичне виховання – процес цілісного, систематичного, організованого та планомірного впливу на свідомість  і поведінку молоді щодо формування почуття любові до Батьківщини через виховання високих громадянських, моральних, психологічних, професійних і фізичних якостей, необхідних для реалізації інтелектуального та творчого потенціалу особистості, забезпечення безумовної готовності до захисту Вітчизни

Мета національно-патріотичного виховання – становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, знати свої права і обов’язки, цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню українського народу, громадянському миру і злагоді в суспільстві

Основні завдання національно-патріотичного виховання
формування національної свідомості, належності до рідної землі, народу
  • визнання духовної єдності поколінь та спільності культурної спадщини;
  • виховання почуття патріотизму, відданості у служінні Батьківщині
  • формування соціальної активності особистості, готовності до участі в процесах державотворення, розбудові громадянського суспільстві
  • формування політичної та правової культури особистості, виховання поваги до Конституції України, законодавства, державної мови
  • визнання й забезпечення в реальному житті прав людини як гуманістичної цінності та єдиної норми всіх людей
  • утвердження гуманістичної моралі та формування поваги до таких цінностей як свобода, рівність, справедливість
  • формування полікультурного менталітету, поваги до загальнолюдських цінностей, толерантного ставлення до інших культур і традицій
  • формування толерантності (терпимості до чужих поглядів, вірувань, політичних уподобань або поведінки), негативного ставлення до будь-яких форм насильства
Основні принципи громадянського виховання
  • гуманізація та демократизація виховного процесу – рівноправність і рівнозобов’язаність учасників взаємодії
  • практична спрямованість – набуття знань і вмінь для життя та діяльності в реальному суспільстві
  • самоактивність і саморегуляція – самостійних рішень, почуття відповідальності за її реалізацію у діях і вчинках
  • культуровідповідність – духовна єдність, наступність і спадкоємність поколінь
  • полікультурність – міжетнічна толерантність та повага до представників інших культур
  • соціальна відповідність – узгодженість змісту і методів виховання з реальною соціальною ситуацією

 

Категорія: Скарбничка керівника гуртка | Додав: leonivna8 (20.09.2014)
Переглядів: 2202 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Ставищенський комунальний заклад позашкільної освіти "КРОКУС" © 2024