Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСубота, 27.04.2024, 07:58

Меню сайту
Категорії розділу
Структура [1]
Положення [23]
Результати [53]
Рекомендуємо
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів” Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 451
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » РАДОС Крона » Положення

Положення військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

ПОЛОЖЕННЯ 

про І (районний) етап Всеукраїнської  дитячо-юнацької

військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

по напрямку діяльності РАДОС “Крона” – “Почни з себе”

                                       І. Мета та завдання гри

Мета: виховання юних патріотів України на засадах гідності, високої самосвідомості та активної громадської позиції, здорового способу життя духовно багатої та фізично розвиненої особистості.

Завдання:

  • виховання    дітей    та    молоді    у   дусі  відданості  Батьківщині  та українському народу через відродження національних, духовних, моральних цінностей;
  • набуття   учнями   знань,   умінь   і   навичок необхідних  захиснику Вітчизни.

ІІ. Організація районної гри

 В 2015/2016н.р. відділ освіти Ставищенської райдержадміністрації, Ставищенський РЦДЮТ та Координаційна рада РАДОС «Крона» проводять дитячо-юнацьку військово-патріотичну гру “Сокіл” (“Джура”) 19 квітня 2016 року (загальноосвітні навчальні заклади І-ІІ ст.) та 20 квітня 2016 року (загальноосвітні навчальні заклади І-ІІІ ст.)  на території Ставищенського районного центру дитячої та юнацької творчості й районного парку, початок гри о 9 год. 30 хв. Змагання відкриваються урочистим маршем за участю всіх команд. Кожен загальноосвітній навчальний заклад направляє на гру команду (далі – рій) у складі 9 чоловік (7 хлопців та 2 дівчини; вік учасників: для закладів І-ІІ ст. – до 9 класу включно; для закладів І-ІІІ ст. – до 11 класу включно). Кожна команда повинна мати заявку з дозволом лікаря.

   Кожен рій повинен мати  свою атрибутику: назву, відзначку (емблему), клич-девіз, прапорець зі своїми барвами, форму та пісню.

         Рекомендації щодо ройових атрибутів.

  1. Назва. Повинна мати героїчний, козацький, патріотичний зміст. Найкраще використовувати зооморфні мотиви, гумористичні, історико-героїчні, фантастичні образи, зокрема з фольклору, наприклад, Нічні кажани, Гайдамаки, Чорні вершники, Залізні вовки та ін.
  2. Відзначка (для кожного учасника) – схематичне, символічне зображення назви. Форма: біле коло (діаметр 7 см) з чорним кантом. Всередині – зображення назви чорним кольором.
  3. Клич-девіз. Має відображати лицарсько-воїнську, козацьку філософію, світогляд, ідеали. Можна використати народні приказки та прислів’я, латинські вислови: «Двічі не вмирати», «Або пан, або пропав», «Зі щитом або на щиті» та ін.
  4. Прапорець –  паперовий квадрат розмірами 75х75 см. Він складається  з двох чи трьох барв. На лицевій стороні прапорця  у  верхньому лівому кутку зображується відзнака команди, висотою 25 см, на тому самому боці розміщується симетричний напис назви команди (висота літер – 10 см). Прапорець носиться прикріпленим до держака довжиною 180 см. Діаметр 3 см. Барви команди – будь-які два чи три кольори. Основна барва для всіх учасників гри «Сокіл» - малинова, її можна використовувати як одну з барв команди, але не як основну, а як додаткову, яка виконує функції фону.
  5. Форма має бути простою у виготовленні з елементами козацької тематики та традиції, основний елемент – вишиванка. (Для участі у спортивних змаганнях слід використовувати спеціальний одяг).
  6. Пісня повинна бути  патріотичної тематики, під яку команда маршируватиме під час конкурсу.

Опис змагань, що проводяться під час гри:

1. Впоряд (стройова підготовка)

Змагання   проходять   у   вигляді  демонстрації  знань  та  вмінь  зі  стройової підготовки.  У конкурсі бере участь увесь рій. Всі накази подає командир.

Прийоми, команди, дії:

1. Шикування в колону по два.

2. «РІЙ, РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО! З  МІСЦЯ  КРОКОМ, РУШ!»

3. Після виходу на визначене місце ройовий подає команду: «СТІЙ! ПРАВО-РУЧ!»

4. Ройовий: «РІЙ! (весь рій виголошує назву команди) НАШ ДЕВІЗ! (виголошує весь рій) РІВНЯННЯ  НА  СЕРЕДИНУ!».

5. Ройовий здає рапорт: «ПАНЕ  ГОЛОВНИЙ  СУДДЯ,  РІЙ (назва рою і навчального закладу) ДО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ ПІСНІ І СТРОЮ ГОТОВИЙ.  РОЙОВИЙ (називає своє прізвище).

6. ВІТАННЯ. Вітання судді: «Здрастуйте, учасники військово-патріотичної гри «Джура». Рій: «ЗДОРОВ’Я БАЖАЄМО, ПАНЕ ГОЛОВНИЙ СУДДЯ!»

7. Ройовий стає на місце і виконує стройові прийоми в такій послідовності:

- РІЙ, ВІЛЬНО;

- РОЗІЙДИСЬ;

- В ОДНУ  ШЕРЕНГУ,  ШИКУЙСЬ;

Ройовий виходить на 2 кроки вперед, робить поворот ліворуч:

  • В ДВІ ШЕРЕНГИ, ШИКУЙСЬ;
  • ЛІВОРУЧ (2 РАЗИ);
  • ПРАВОРУЧ (2 РАЗИ);
  • КРУГОМ (2 РАЗИ);
  • ПРАВОРУЧ (1 РАЗ (на вихід));
  • РІЙ, З МІСЦЯ СТРОЙОВИМ МАРШЕМ З ПІСНЕЮ КРОКОМ РУШ!

Рій проходить з піснею (1 куплет і приспів) на вихід.

 

№ п/п

 

Оцінювання

 

1.

Форма (зовнішній вигляд)

2.

Прапор (дотримання вимог)

3.

Вихід рою

4.

Якість виконання стройових команд

5.

Виконання патріотичної пісні

6.

Дії командира

 

2.Силове  змагання  «Перетягування  линви»

   У змаганнях беруть участь два рої по 8 чоловік у кожному.

   Линва стандартна. Окружність – 10-12 мм; довжина – не менше 33 м; кінці – обметані. Учасник змагань називається – пулер. На  линві  позначається  середина (центральний маркер) та дві маркувальні стрічки з обох боків на відстані одного метра від центрального маркера для першого пулера команди. Позначки різного кольору. На  майданчику для змагання позначається поперечна центральна  лінія (під  центральним маркером  на  линві). На відстані трьох метрів від центральної з обох боків позначається фінішна лінія.                         

    Кожен рій береться  за  свою  половину  линви. Пулери   стоять  по  обидві  сторони  линви через  одного (перший – ліворуч від линви, другий – праворуч і т.д.). Пулери,  що  стоять  ліворуч,  закріпляють  линву  під  правим  ліктем,  ті, що стоять праворуч – під лівим ліктем, щосили  утримуючи  линву  двома  руками.

   Допускається одностороннє розташування пулерів. Линва в такому випадку повинна розташовуватися з правої сторони пулера і бути між тілом та верхньою частиною передпліччя.

     Рій сам визначає тактику розміщення пулерів. Допускається зміна тактичної побудови у різних спробах.

     Жодний із пулерів не може робити захват ближче до центру, ніж крайня маркувальна стрічка. Перший до центру пулер має здійснити захват якомога ближче до крайньої маркувальної стрічки. Не допускається ніяких вузлів або петель на линві, також не дозволяється чіпляти линву навколо будь-якої частини тіла. Пересічення линви через самого пулера вважається петлею.

      На старті тяги центральний маркер на линві має бути поєднано із центральною лінією на поверхні майданчика. Змагання судять три судді. Два бокові – супроводжують рій в тязі, один – головний. За командою головного судді (за свистком) рої перетягують линву на свою сторону.

      Кожен  пулер під  час  тяги  тримає  линву  двома  руками  простим  захватом так, щоб долоні  обох  рук  були направлені  вверх. Будь-який  інший  захват,  що  може  заважати  вільному  руху  линви, є  порушенням. Стопи  ніг мають  бути  попереду  колін, пулери мають  зберігати  таку  позицію  протягом  усього  часу тяги.

Взуття може бути шиповане.  Бутси – забороняються!

       Кінцевий пулер називається «якірним». Линва має проходити вздовж правої сторони тіла, діагонально через спину та через ліве плече, ззаду наперед. Залишки линви проходять під передпліччям лівої руки та звисають назад або вбік. Якірний робить такий самий захват обома руками (долонями вверх), руки витягнуті вперед, стопи ніг попереду.

      При виявленні порушення суддя зупиняє боротьбу. Суддя робить зауваження при падінні когось із учасників («сидінні») (пулер доторкається землі іншою частиною тіла, крім ніг) та моментальному не  поверненні у висхідне положення, гальмуванні тяги («ступор»), не бажанні вести активну боротьбу («тяга без боротьби»), при пропусканні линви через руки (неконтрольований рух линви), неодноразовому сидінні та продовження боротьби в тязі («гребля») рою робиться зауваження. Після трьох зауважень рій дискваліфікується і йому зараховується поразка. Забороняється робити будь-які упори на землі (виямки, бортики) для ніг.

   Боротьба припиняється за сигналом судді: «Стоп» (може дублюватися свистком).

      Рої змагаються у трьох спробах. Між спробами рої міняються майданчиками. Відпочинок між спробами не більше трьох хвилин. Перемагає у спробі рій,  який  перетягне середній маркер линви за  фінішну лінію на своїй стороні майданчика. 

     У змаганнях перемагає рій, що виграв дві спроби із трьох. Якщо рій виграв дві спроби підряд, третя спроба не проводиться.                 

3. Туристсько-спортивна смуга перешкод

         1. Довжина дистанції до 500 м.

         2. Перепад висот до 10 м.

    3. Етапи смуги розміщені в коридорі, промаркованому обмежувальною стрічкою.

     4. Всі етапи на початку та кінці обладнані контрольними лініями.

         5. Старт та фініш суміщені.

         6. Стартовий інтервал близько 10 хв.

         7. Порядок старту визначається жеребкуванням.

       8. Кожен етап буде обладнано згідно схеми та опису дистанції.  З порядком та умовами проходження, штрафами рої будуть ознайомлені перед початком гри.

         9. Туристську смугу перешкод долає 7 учасників( із них не менше 2-х дівчат). 8-й представник рою є «бігунком», несе ройову картку, слідкує за записами суддівської колегії, йому категорично заборонено втручатися в дії рою.

         10. Рій прибуває на початок дистанції за 10 хв. до старту.

         11. Рій долає етапи за порядком, визначеним СК.

         12. Вид заліку – час та штрафи.

       13. Штрафи на дистанції ставляться відповідно до заліку, визначеному СК.

         14. Вище місце займають рої з меншим часовим результатом (час проходження дистанції + часовий еквівалент технічних штрафів). При рівності часових результатів вище місце займає рій з меншим технічним штрафом. Інші варіанти будуть визначені ГСК напередодні.

Етапи:

  1. Подолання заболоченої місцевості по купинах.
  2. Переправа через яр по паралельних мотузках.
  3. Переправа через річку (яр) по колоді.
  4. Маятник.
  5. Подолання заболоченої місцевості по жердинах.
  6. Рух на фініш умовним тунелем із стрічок гусячим кроком, не торкаючись руками землі.

   Кожен  учасник,  який  долатиме  смугу  перешкод, повинен мати власні  рукавички.

4. Гра «Пластун»експрес-гра військової, спортивної, туристської тематики та  з використанням інтелектуальних завдань щодо історії України, доби козаччини, українських військових формувань різних епох і сучасних збройних сил України.

 

5. Змагання «Рятівник» – змагання з надання першої долікарської допомоги та елементи рятувальних робіт. (Час виконання  – до 10 хвилин).

Завдання виконує увесь рій.          

Рій витягує картку і  виконує завдання.

         Завдання складається із двох частин:

1. Теоретичний тур: правила надання першої допомоги при опіках, тепловому та сонячному ударах, відмороженнях, переохолодженні, ураженні електричним струмом, утопленні, тривалому здавленні окремих частин тіла, гострому болі в животі, отруєнні хімічними продуктами, їжею, грибами, ягодами, укусах отруйних змій, комах та павуків.

2. Практичний тур: штучна вентиляція легень, непрямий масаж серця, накладання пов’язок на голову, передпліччя, ліктьовий, плечовий, колінний, гомілкостопний суглоби, накладання джгута на стегно.

   Кожен рій повинен мати при собі 2 бинти (нестерильні, середньої ширини).

6. Змагання «Хімічний захист» змагання  з одягання протигазу. Оцінюється правильність та швидкість виконання завдання.

В змаганнях беруть участь 2 представники від команди (1 хлопець та 1 дівчина).

7. Конкурс туристської стравиоцінюється якість приготування та творча презентація страви, чистота території, доцільність розміщення, дотримання санітарно-гігієнічних норм, стан особистих речей, посуду тощо.

    Кожна команда повинна мати пакети для сміття.

ІІІ. Визначення та нагородження переможців

    Кожен із етапів гри має свої правила та шкалу оцінювання.

  По закінченню гри журі підводить підсумки, переможець визначається після підрахунків результатів усіх етапів гри «Сокіл» («Джура»).

  За результатами гри кожен навчальний заклад одержить власний рейтинг.

   Команди, які вибороли І-ІІІ місця, нагороджуються грамотами відділу освіти та цінними подарунками.

Категорія: Положення | Додав: leonivna8 (04.04.2016)
Переглядів: 3052 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Ставищенський комунальний заклад позашкільної освіти "КРОКУС" © 2024