Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 29.03.2024, 17:37

Меню сайту
Категорії розділу
Аналіз діяльності [12]
1
Структура методичної роботи [10]
2
Програма розвитку [0]
3
Нормативно-правова база [9]
Атестація [1]
Національно-патріотичне виховання [20]
Скарбничка керівника гуртка [23]
План роботи [1]
Віртуальний методичний кабінет [1]
Рекомендуємо
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів” Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 451
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Методичні орієнтири » Нормативно-правова база

Положення про методичну раду

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО МЕТОДИЧНУ РАДУ

СТАВИЩЕНСЬКОГО РАЙОННОГО

ЦЕНТРУ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Методична рада – це орган самоврядування, який об’єднує на добровільних засадах членів педагогічного колективу закладу з метою здійснення управління системою методичної роботи.

У своїй діяльності методична рада керується законом України «Про позашкільну освіту» та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність позашкільних навчальних закладів, цим  Положенням.

 

2. МЕТА, ЗАВДАННЯ І ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

Метою діяльності методичної ради є забезпечення ефективного управління системою методичної роботи в закладі.

2.1 Основними завданнями методичної ради є:

· забезпечення суттєвого зростання якості позашкільної освіти шляхом  оптимізації методичної роботи в закладі;

· визначення стратегічних напрямів розвитку методичної служби в закладі;

· планування й організація роботи над  єдиною методичною проблемою;

· визначення пріоритетів у методичній роботі, забезпечення планування, організації, контролю і аналізу методичної роботи в закладі;

· сприяння організації науково-дослідної роботи педагогів та вихованців;

· координація змісту методичної роботи зі змістом діяльності методичних і науково-методичних установ регіону;

· проведення експертизи  навчальних програм гуртків, методичної продукції;

· розроблення педагогічних проектів та моделей, положень, здійснення їх експертизи;

· керівництво підготовкою і проведенням семінарів, формування банку педагогічних інновацій;

· забезпечення організаційного супроводу інноваційних педагогічних проектів;

· проведення моніторингу з метою відстеження ефективності процесу розвитку професійної компетентності педагогів, впливу методичної роботи на якість навчально-виховного процесу.

2.2 Методична рада діє на засадах:

· самоврядування;

· колегіальності і ухвалення рішень;

· добровільності і рівноправності членства;

· відкритості, гласності.

 

3. СТВОРЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЇЇ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1 Методична рада закладу створюється наказом директора закладу. Орієнтовний склад ради від 5-7 осіб.

3.2 Персональний склад ради формується з педагогічних працівників закладу і затверджується наказом директора на початок навчального року.

3.3 Кожного навчального року проводиться ротація складу методичної ради.

3.4 Організація роботи методичної ради покладається на її голову і секретаря, які планують роботу, проведення засідань ради.

3.5 Методична рада може створювати тимчасові творчі групи, ініціативні групи.

3.6 Члени методичної ради працюють на громадських засадах.

3.7 План методичної ради  розробляється на навчальний рік на основі аналізу підсумків методичної роботи в закладі.

План методичної ради розробляється головою ради за участю членів ради, обговорюється на засіданні ради, затверджується директором закладу.

Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менше ніж чотири рази на рік.

Засідання методичної ради є правомочним, якщо на ньому присутні не менше третини її членів.

Рішення методичної ради  приймаються більшістю голосів.

На засіданні методичної ради ведеться протокол, в якому записується  його номер, дата засідання, прізвища присутніх, порядок денний, стислий зміст виступів, пропозиції. До протоколу додаються матеріали з розглянутих питань.

3.8 Основними функціями методичної ради є:

1). Прогностично-проектна:

·  аналіз стану та тенденцій життєдіяльності закладу;

· визначення цілей та завдань, шляхів та засобів їх оптимізації;

· проектування, програмування та планування  заходів з розвитку закладу.

2). Методична:

· методичне забезпечення діяльності структурних підрозділів закладу;

· проведення моніторингових досліджень;

· здійснення методичного супроводу навчально-виховного процесу.

3). Організаційно-педагогічна:

· сприяння пошуку та використання в навчально-виховному процесі сучасних організаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання;

· створення колективу однодумців, які б працювали над постійним професійним самовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці;

· здійснення загального керівництва методичною, інноваційною діяльністю (проведення методичних семінарів, конкурсів, виставок тощо);

· проведення експертизи планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження;

· координація діяльності з питань методичної роботи з іншими підрозділами професійної освіти – районними, міськими методичними об’єднаннями, районним методичним кабінетом, КОІПОПК;

· організація участі педагогів в методичних заходах різних рівнів;

· організація цілеспрямованої роботи з молодими педагогами;

·  організація самоосвітньої роботи педагогів.

4). Інструктивно-методична:

· інструктаж та консультування педагогів  з питань виконання законодавчих нормативно-правових актів, спрямовані на розвиток позашкільної освіти;

· оперативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників району, міста, країни.

5). Пошуково-дослідницька:

· стимулювання ініціативи та активізація творчості членів педагогічного колективу до експериментальної діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в закладі  та роботі педагога;

· контроль процесу та результатів проектів, експериментів, здійснюваних в закладі;

· організація консультування педагогів з проблем інноваційної діяльності, розвитку професійної компетентності педагогів.

6). Вивчення, узагальнення й поширення перспективного досвіду:

· вивчення професійних досягнень педагогів, узагальнення перспективного досвіду та впровадження його у практику роботи педагогічного колективу;

· поширення досвіду роботи  засобами масової інформації.

 

4. ПРАВА Й ОБОВ’ЯЗКИ ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ:

4.1 Члени методичної ради вивчають та аналізують стан методичної роботи в закладі, її результативність, створюють умови для підвищення рівня професійної компетентності педагогів, забезпечують участь всіх педагогічних працівників у методичній роботі.

4.2 Члени методичної ради мають право:

· користуватися нормативно-правовою та методичною документацією з питань професійної діяльності, яка надходить в методичний кабінет;

· брати участь в опитуванні, анкетуванні, надавати пропозиції адміністрації закладу щодо удосконалення змісту методичної роботи;

· виїжджати у творчі відрядження з метою вивчення та обміну досвідом роботи.

Категорія: Нормативно-правова база | Додав: leonivna8 (28.09.2012)
Переглядів: 2704 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Ставищенський комунальний заклад позашкільної освіти "КРОКУС" © 2024