Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСереда, 26.02.2020, 10:36

Меню сайту
Категорії розділу
Фінансова звітність [23]
Вакансії [0]
Доступ до публічної інформації [5]
Звіт директора [3]
Рекомендуємо
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів” Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»
Наше опитування
Чим приваблює школярів Центр дитячої та юнацької творчості ?
Всього відповідей: 356
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Публічна інформація » Звіт директора

Звіт директора Центру творчості

І. Вступ. Аналіз роботи за 2018/2019 навчальний рік. Пріоритетні завдання на 2019/2020 навчальний рік

1.1 Нормативно-правові акти у сфері забезпечення діяльності закладу позашкільної освіти

Ставищенський районний центр дитячої та юнацької творчості Ставищенської районної ради Київської області в 2018/2019 н.р. спрямовував свою діяльність на навчально-виховну, інформаційно-методичну та організаційно-масову роботу.

Державну політику у сфері позашкільної освіти, її правові, соціально-економічні, а також організаційні, освітні та виховні засади визначає низка нормативно-правових актів. Колектив Ставищенського районного центру дитячої та юнацької творчості творчості в своїй повсякденній діяльності керується наступними документами:

  • Конституція України;
  • Закон України «Про освіту»;
  • Концепція Нової Української школи;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про позашкільну освіту»;
  • Закон України «Про загальну середню освіту»;
  • Національна стратегія розвитку на 2012-2020 роки;
  • Стратегія позашкільної освіти України 2019р.
  • Національна доктрина розвитку освіти;
  • Національною програмою виховання дітей та учнівської молоді

Постанови Кабінету Міністрів України:

  • Положення про позашкільний навчальний заклад;
  • Концепція позашкільної освіти та виховання;
  • Перелік типів позашкільних навчальних закладів;
  • Концепція національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді;
  • Концепція сімейного виховання в системі освіти України «Щаслива родина» на 2012-2021 роки

Накази Міністерства освіти і науки України:

  • Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи в позашкільних навчальних закладах;
  • Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників України;
  • Про затвердження Типових навчальних планів для організації навчально-виховного процесу в позашкільних навчальних закладах системи МОНМС України;
  • Про порядок видачі випускникам навчальних закладів свідоцтв про позашкільну освіту;
  • Кодекс Законів про Працю України;

- Інструкція про ведення трудових книжок;

- Інструкція про ведення ділової документації у позашкільному навчальному закладі;

- Програма розвитку освіти Київщини на 2016-2018рр.;

- Програма розвитку позашкільної освіти Ставищенщини на 2016-2018 рр.;

- Статут Ставищенського районного центру дитячої та юнацької творчості;

- План роботи закладу;

- Навчальний план роботи на 2018/2019 навчальний рік;

- Правила внутрішнього трудового розпорядку.

1.2. Навчально-виховна діяльність

Ставищенський районний центр дитячої та юнацької творчості Ставищенської районної ради Київської області – комплексний заклад позашкільної освіти, мережа гуртків якого збережена при постійному збільшенні напрямів роботи гуртків. Гуртки навчального закладу 100 % є бюджетними.

Навчальний рік

Кількість напрямів

роботи гуртків

Кількість груп гуртків/гуртків

Кількість вихованців

%

охоплення

2016/2017

6

40/25

685

29,3%

2017/2018

7

47/31

800

34,9%

2018/2019

6

44/30

800

34,9%

 

Ставищенський РЦДЮТ в 2017/2018 навчальному році реалізував завдання позашкільної освіти за такими напрямами:

  • художньо-естетичний – 15 гуртків, 24 групи, 455 дітей,
  • науково-технічний – 6 гуртків, 9 груп, 145 дітей,
  • гуманітарний – 2 гуртки, 4 групи, 65 дітей,
  • еколого-натуралістичний – 1 гурток, 1 група, 15 дітей,
  • соціально-реабілітаційний – 3 гуртки, 3 групи, 60 дітей,
  • спортивний – 1 гурток, 1 група, 20 дітей
  • військово-патріотичний – 2 гуртки, 2 груп, 40 дітей

В 30 гуртках навчалися діти молодшого віку – 370, середнього – 230, старшого – 200. З них міських – 620 дітей, сільських – 180.

З метою більшого охоплення дітей та підлітків позашкільною освітою, надання зручності для відвідування гуртків дітям з віддалених сіл району, навчальні заняття гуртків за Договорами між Ставищенським районним центром дитячої та юнацької творчості та навчальними закладами проводяться на базі закладів загальної середньої освіти району.

Навчальний рік

 

Гуртки, що працюють на базі ЦДЮТ

Гуртки, що працюють на базі закладів загальної середньої освіти

Кількість гуртків

Кількість вихованців

Кількість гуртків

Кількість вихованців

2016/2017

15

495

10

190

2017/2018

16

485

15

315

2018/2019

 

 

7

300

 

В зоні особливої уваги педагогів Центру – залучення до гурткової роботи дітей соціально незахищених категорій.

 

Навчальний рік

 

Діти-сироти

Діти з особливими потребами

Діти з багато

дітних

сімей

Діти, позбавлені

батьківсь

кого

піклуванн

 

Діти з малоза

безпечених сімей

Діти,

схильні до правопору

шень

Діти, переміщені з

тимчасово

окупованої

території та

районів

проведення АТО

Діти

демобілізованих

учасників АТО

 

2016/

2017

6

14

57

7

63

0

0

4

2017/

2018

11

7

86

8

65

0

3

9

2018/

2019

3

24

57

4

58

0

1

7

Групи формувалися згідно Положення про позашкільний навчальний заклад, Статуту навчального закладу та щорічного рішення педагогічної ради «Про комплектацію та наповнюваність навчальних груп». Середня наповнюваність у групах в 2018/2019 навчальному році становила 15 вихованців.

Наявна мережа гуртків відповідала типу навчального закладу, стану фінансування, статутним завданням.

На основі щорічного аналізу, запитів батьків та інтересів учнів, тенденції розвитку сучасного освітнього простору в 2018/2019 навчальному році оновлювалася і розширювалася мережа гуртків навчального закладу. Почали працювати три гуртки образотворчого мистецтва.

Протягом року здійснювався комплекс заходів, спрямованих на пошук, навчання і розвиток обдарованих дітей, а також створення умов для їхнього творчого самозростання. Спостерігається позитивна динаміка в підготовці обдарованих дітей до обласних та Всеукраїнських масових заходів з дітьми та учнівською молоддю. Близько 500 вихованців Центру взяли участь в обласних та Всеукраїнських масових заходах по 6 напрямах позашкільної освіти: науково-технічному, художньо-естетичному, еколого-натуралістичному, військово-патріотичному, гуманітарному. Аналіз кількісних та якісних показників щодо участі вихованців в обласних та Всеукраїнських масових заходах показав стабільний рівень результативності.

з/п

Масові заходи

(конкурси, змагання)

К-ть заходів

Кількість місць

 

І місце

ІІ місце

ІІІ місце

1.

Внутрішні заходи

43

16

18

14

2.

Районні масові заходи

13

24

19

13

3.

Обласні масові заходи

31

6

5

14

4.

Всеукраїнські масові заходи

7

3

-

1

5.

Участь у них вихованців

2928

 

 

 

Про результативність участі вихованців у конкурсах, виставках і змаганнях обласного та Всеукраїнського рівнів у 2018/2019 навчальному році свідчать нижчезазначені результати:

з/п

Прізвище, ім’я вихованця

Назва заходу

Місце/

обласний етап

 

Місце/

Всеукра-

їнський етап

ПІБ

керівника гуртка

1.

Литвинець Дарина

Обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу «Український сувенір»

І

 

Лозінська Марина Леонідівна

Всеукраїнська виставка-конкурс «Український сувенір»

 

І

Лозінська Марина Леонідівна

Всеукраїнська виставка-конкурс декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край»

 

І

Лозінська Марина Леонідівна

2.

Луценко Таміла

Обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу «Український сувенір»

І

 

Заболотня

Лідія

Петрівна

Всеукраїнська виставка-конкурс «Український сувенір»

 

І

Заболотня

Лідія

Петрівна

3.

Дишлюк Дарина

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція»

І

 

Кулібаба Тетяна Антонівна

Всеукраїнський новорічно-різдвяний конкурс «Новорічна композиція»

 

І

Кулібаба Тетяна Антонівна

4.

Мироненко Ярослав

Обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість тобі, Україно!»

ІІІ

 

Коломієць

Олег Олександрович

Всеукраїнська виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість тобі, Україно!»

 

ІІІ

Коломієць

Олег Олександрович

5.

Коломієць Святослав

Обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість тобі, Україно!»

І

 

Поліщук

Борис Борисович

Обласний етап Всеукраїнських відкритих змагань серед учнівської молоді з авіамодельного спорту (радіокеровані моделі)

ІІ

 

Поліщук

Борис Борисович

Обласний етап Всеукраїнських відкритих змагань серед учнівської молоді з авіамодельного спорту (кордові моделі)

ІІІ

 

Поліщук

Борис Борисович

6.

Лигір

Софія

 

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу "Космічні фантазії"

ІІІ

 

Кулібаба Тетяна Антонівна

7.

Борисенко Віталія

Всеукраїнський поетичний конкурс «Зерна доброти»

 

 

ІІ

Кулікова Галина

Іванівна

8.

Медведчук Анастасія

Обласна виставка промислового дизайну «Арт-факторія - 2018»

ІІ

 

Заболотня

Лідія

Петрівна

9.

Романченко Марина

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу "Об’єднаймося ж, брати мої!"

ІІІ

 

Кулібаба Тетяна Антонівна

10.

Січкар Евеліна

 

Обласний конкурс плакатів "Безпека дорожнього руху - це життя!"

ІІІ

 

Козак

Любов Леонівна

11.

Розуменко Дарина

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу "Кращий пожежний - це ти обережний"

ІІІ

 

Мармуз Валентина Іванівна

12.

Театр ляльок «Усмішка»

Обласний фестиваль дитячих та юнацьких театрів ляльок «Казковий калейдоскоп»

Гран-прі

 

Заболотня

Лідія

Петрівна

13.

Хореографічний колектив «Браво»

8-й Всеукраїнський фестиваль-конкурс «DANC FEST»

 

ІІІ

 

Бакуменко Вікторія Сергіївна

14.

Заболотня

Анна

Обласний етап

Всеукраїнського фестивалю

"В об'єктиві натураліста"

І

 

Лозінська Марина Леонідівна

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція»

ІІІ

 

Заболотня

Лідія

Петрівна

15.

Легеза

Діана

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу "Об’єднаймося ж, брати мої!"

ІІІ

 

Козак

Любов Леонівна

16.

Вітрук Анастасія

Обласний дитячо-юнацький конкурс виконавців сучасної пісні «Калиновий дзвін»

ІІІ

 

Карапетян Лусіне Геворгівна

17.

Татаренко Анастасія

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу "Об’єднаймося ж, брати мої!"

ІІІ

 

Лозінська Марина Леонідівна

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція»

ІІ

 

Лозінська Марина Леонідівна

18.

Оперук Максим

Обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу «Український сувенір»

ІІ

 

Кулібаба Тетяна Антонівна

19.

Смірнова Софія

Обласний конкурс плакатів "Безпека дорожнього руху - це життя!"

ІІІ

 

Якуніна Маргарита Євгеніївна

20.

Зразковий аматорський хореографіч

ний колектив «Зорецвіт"

Міжнародний фестиваль-конкурс «Талановита молодь України»

ІІ

 

Хіміч

Тетяна Петрівна

Роботи переможців відповідають тематиці конкурсів, вдало продумані, змістовні, мають композиційну цілісність, вирізняються творчим підходом, оригінальністю та естетичним виглядом. З року в рік зростає рівень виконання робіт гуртків художньо-естетичного напряму, які працюють на базі закладу.

В цілому, рівень результативності вихованців закладу в обласних та Всеукраїнських масових заходах у 2018/2019 навчальному році є достатнім.

 

1.3 Кадрове забезпечення

Навчальний рік

Спеціаліст

або магістр (повна вища)

 

Бакалавр (базова вища)

Молодший спеціаліст (неповна вища)

Середня загальна

Навча

ються

у ВНЗ

Пенсіо

нери

Викладач-методист

2016/

2017

20

0

5

0

0

0

1

2017/

2018

17

1

7

0

0

3

1

2018/

2019

19

1

7

0

0

1

1

 

 

Достатньо ефективною була кадрова політика. На початок 2018/2019 навчального року заклад був оптимально укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом. Навчально-виховний процес здійснювали 27 педагогів: 15 основних працівників та 12 педагогів-сумісників.

 

Мають кваліфікаційну категорію:

 

Навчальний рік

«Спеціаліст вищої категорії»

«Спеціаліст І категорії»

«Спеціаліст ІІ категорії»

«Спеціаліст з тарифним розрядом 12

«Спеціаліст з тарифним розрядом 11

«Спеціаліст з тарифним розрядом 10

2016/

2017

2

0

0

8

9

5

2017/

2018

1

0

0

9

6

13

2018/

2019

1

0

0

8

12

5

 

Освітньо-кваліфікаційний рівень адміністративного та методичного персоналу високий: серед 4 осіб управлінського складу працівників закладу 3 мають вищу освіту, 1 педагог – базову вищу освіту (бакалавра). У складі основного педагогічного колективу працюють як наставники - позашкільники, так і перспективна, творча молодь.

Навчальний рік

до 30 років

31-40 років

41-50 років

51-55 років

Понад 55

 

2016/

2017

0%

28,5%

57,1%

0%

14,3%

2017/

2018

6,9%

17,2%

41,4%

10,4%

24,1%

2018/

2019

7,4%

11,1%

37,1%

11,1%

33,3%

Моніторинг кількісного та якісного складу педагогічних працівників свідчить про збільшення кількості педагогічних працівників, зокрема на 2 особи.

1.4. Аналіз методичної роботи

В 2018/2019 навчальному році робота методичної служби Ставищенського РЦДЮТ була спрямована на виконання основної проблеми навчально-виховної діяльності: «Формування ключових компетентностей вихованців засобами позашкільної освіти» та вирішення науково-методичних завдань:

  • підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників на основі сервісного підходу до організації науково-методичної роботи в контексті Нової української школи;
  • підготовка педагогічних працівників до впровадження освітніх реформ на засадах педагогіки партнерства, оновлення змісту й технологій навчання;
  • удосконалення організаційно-методичних механізмів підтримки творчо працюючих педагогів та підготовка їх до участі у фахових конкурсах;
  • створення організаційно-педагогічних умов для розвитку інноваційного освітнього простору, сприяння участі педагогічних працівників у дослідно-експериментальній роботі;
  • організація ефективної роботи з обдарованими дітьми на засадах компетентнісного підходу та педагогіки партнерства щодо забезпечення їх якісної підготовки до обласних і Всеукраїнських масових заходів.

Протягом року діяльності в рамках науково-методичної проблеми проведені методичні заходи для педагогічних працівників. Протягом навчального року працювали: методична рада, педагогічна рада, методичне об’єднання керівників гуртків, психолого-педагогічний семінар для заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів ЗЗСО району.

Сформована структура методичної роботи базується на діагностично-прогностичній основі з урахуванням рівня професійної компетентності педагогів та їх потреб. Крім колективних форм широко використовувались індивідуальні форми методичної роботи: наставництво, курсова підготовка, самоосвіта, індивідуальні консультації, участь в районних, обласних науково-методичних заходах, участь в фахових конкурсах, створення портфоліо педагогів, огляд фахової літератури, створення методичної продукції та ін.

Важливу роль у забезпеченні дієвості методичних заходів належить засіданням методичної ради, на яких у плановому порядку розглядалися питання надання практичної допомоги педагогам закладу в інноваційній діяльності, підготовці методичних матеріалів, поширення передового педагогічного досвіду.

Методичною радою Ставищенського РЦДЮТ розглянуто і схвалено методичні матеріали педагогічних працівників закладу: навчальна програма гуртка «Шахи» (початковий, основний рівень навчання) – укладач Старчеус С.В.

Належна увага в 2018/2019 навчальному році приділялась роботі педагогічної ради, на засіданнях якої розглядалися актуальні питання розвитку позашкільної освіти в рамках Концепції «Нова українська школа», організації навчально-виховного процесу гуртків. Педагогічна рада в закладі це постійно діючий діалог за круглим столом із навчально-виховних завдань гуртків, дискусійне середовище для обміну думок і вироблення окремих позицій і рекомендацій для реформування позашкільної освіти в сучасних умовах. Для активізації роботи засідання педагогічної ради проводилися в нестандартних формах, найбільш доцільних відповідно до специфіки конкретної навчально-методичної теми та умов роботи закладу, запитів, інтересів та рівня професійної компетентності педагогічного колективу.

Згідно з річним планом роботи в рамках діяльності методичного кабінету протягом року функціонувало методичне об’єднання керівників гуртків (керівник: методист з позашкільної освіти І. Головатюк) з метою поліпшення науково-теоретичної, методичної та практичної підготовки керівників гуртків. Під час роботи методичного об'єднання керівників гуртків практикувалися переважно активні форми роботи, спрямовані на формування якісно нового педагога-позашкільника, здатного сформувати у вихованців базові компетенції, успішного і компетентного, готового до інноваційних змін, які знайшли обгрунтування в Концепції Нової української школи. Слід відзначити, що переважна більшість засідань методичного об’єднання мали практичний характер з використанням активних та інтерактивних технологій: методичні діалоги, практичні заняття, презентації, моделювання педагогічних ситуацій та навчальних занять. Робота з молодими педагогами в 2018/2019 навчальному році була спрямована на створення умов для їх професійного зростання. Новопризначеним педагогам надано консультативну та адресну методичну допомогу щодо календарно-тематичного планування програмового матеріалу, особливостей методики проведення навчального заняття, ведення журналу планування та обліку роботи гуртка тощо.

Вибір педагогами пріоритетних форм підвищення кваліфікації та самоосвіти визначається переважно курсами підвищення кваліфікації. У рамках атестації протягом 2018/2019 навчального року курсами підвищення кваліфікації охоплено 7 педагогів закладу, які пройшли підвищення кваліфікації в КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», на базі Центру позашкільної освіти та професійного самовизначення «Соняшник» Білоцерківської міської ради та дитячого естетико-натуралістчного центру «Камелія» Броварської міської ради.

Атестація педагогічних працівників проводиться згідно з чинними нормативно-правовими документами. Методичним кабінетом здійснюється організаційно-методичний супровід атестації педагогів розроблено методичні рекомендації, забезпечено роботу консультаційного пункту, проведено інструктивно-методичні наради, здійснено оцінку діяльності педагогічних працівників, які атестуються.

 

Кількість педагогів, що атестовані

Підсумки атестації

Підтвердження тарифного розряду

Встановлення тарифного розряду

Встановлення педагогічного звання

8

1

7

0

 

Відповідно до змісту науково-методичної роботи з педагогічними кадрами методичний кабінет здійснював розвиток їх професійної компетентності шляхом залучення до участі в обласних та Всеукраїнських науково-методичних заходах, що проводилися РМК відділу освіти Ставищенської РДА, КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини». В 2018/2019 навчальному році керівник гуртка Заболотня Л.П. виборола перемогу в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти.

Достатня увага приділяється створенню умов для повноцінного функціонування методичного кабінету як інформаційно-методичного центру.

1.5 Організаційно-масова робота

Упродовж минулого навчального року здійснювався комплекс заходів, спрямованих на пошук, навчання і розвиток обдарованих дітей, а також створення умов для їхнього творчого самозростання. Традиційними масовими заходами у 2018/2019 навчальному році стали: участь у привітанні учасників серпневої наради педагогічних працівників району, концертних програмах до Дня вчителя, Дня людей з обмеженими можливостями, Дня Святого Миколая, Нового року, Міжнародного Дня 8 Березня, Масляної, акція «Одягнемо Великоднє деревце», Дня Перемоги, Міжнародного Дня захисту дітей. Традиційно в гуртках ЦДЮТ проводяться: розважальні програми під час канікул, Дні відкритих дверей, тематичні концерти, звітні концерти, посвята у гуртківці, календарно-обрядові свята тощо.

Виховна робота у Ставищенському районному центрі дитячої та юнацької творчості (культорганізатори Дишлюк Л.В., Даниленко Ю.С.) здійснюється за програмою «Моє завтра починається сьогодні» і реалізується за напрямами: туристсько-краєзнавчим «Стежками рідного краю»; національно-патріотичним «Ми – українці!»; профорієнтаційним «Крокуємо у майбутнє»; морально-етичним «Перлини духовності»; інтелектуальним «Хочу все знати!»; превентивним «Твоє життя – твій вибір»; родинно-сімейним «Домашнє вогнище родинне – оселя наша і сім’я»; екологічним «Земля квітучої краси»; художньо-естетичним «Світ моїх захоплень»; оздоровчим «В здоровому тілі – здоровий дух». В рамках програми протягом року для вихованців ЦДЮТ було проведено 43 заходи. Традиційними стали ігрові марафони, масові заходи: «Посвята в гуртківці», до Дня гідності та свободи, «Повір у себе» (до Дня людей з обмеженими можливостями), новорічні свята, командні чемпіонати з інтелектуальних ігор, акція до Всесвітнього дня Доброти, свято Масляної, свято Весни, районне свято « Майбутнє твориться сьогодні», флешмоб «Парад парасольк».

  • робота (методист з виховної роботи Ірина Номерчук.) в усіх закладах загальної середньої освіти району організовується згідно Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, виховних програм закладів освіти, класних колективів та програм і проектів роботи з батьківською громадськістю.

Упродовж нинішнього навчального року проведено 2 засідання педагогічної студії «Діалог» для заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти району.

  • нинішньому навчальному році у рамках діяльності Районної асоціації дитячих організацій Ставищенщини «Крона» по чотирьох напрямках (“Почни з себе”, “Світ захоплень”, “Почни з себе”, “Ерудит”, “Світ захоплень”, “Краєзнавець”) було проведено 5 виховних заходів.

Проведено два засідання Координаційної ради РАДОС «Крона».

Представники органів районного учнівського самоврядування взяли участь в обласних зборах лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді, в роботі Обласної ради дітей Київщини.

Учні та педагоги закладів загальної середньої освіти району впродовж року були активними учасниками та переможцями близько 10 районних, обласних та Всеукраїнських творчих конкурсів: конкурсів малюнків та плакатів, поетичних та екологічних конкурсів, профорієнтаційних заходів, конкурсів в рамках діяльності учнівського самоврядування. Так, в обласному етапі Всеукраїнського фестивалю "В об'єктиві натураліста" отримали перемогу (І місце) творча група ОЗЗСО "Іванівський НВК" (керівник Крук Т.А.), та (ІІІ місце) творча група Розкішнянського НВК (керівник Руднєва О.В.), в обласному етапі ХVІІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!» (ІІІ місце) учениця Розкішнянського НВК Левченко Лєна (керівник Цимбал М.П.)

Діти та педагоги Ставищенщини не стояли осторонь обласних та Всеукраїнських акцій: підтримали Всеукраїнську громадську соціально-екологічну акцію з прибирання зелених зон та благоустрою територій «Зробимо Україну чистою», ХІV Всеукраїнську благодійну акцію Всеукраїнського благодійного фонду «Серце до серця», що пройшла під гаслом: «Дитяче серденько, живи!», зібравши суму 19409 гривень, з яких 12000 гривень було передано Сініцину Вані, який бореться з раком крові.

1.6 Висвітлювання діяльності позашкільного навчального закладу:

З метою зростання позитивного іміджу Ставищенського районного центру дитячої та юнацької творчості діяльність, досягнення позашкільного навчального закладу відображаються на сторінках районної газети « Сільські обрії», у передачах районного телебачення ТРК «Грант», на веб-сайтах Ставищенського районного ЦДЮТ, відділу освіти Ставищенської районної держадміністрації, КЗ КОР ЦТДЮК. У навчальному закладі оформлені та щорічно поповнюються книги «Миттєвості творчості року»; на веб-сайті закладу у розділі «Сузір'я талантів» виставляються фотографії та перемоги вихованців та керівників гуртків; ведеться банк даних результативності учасників навчально-виховного процесу у поточному навчальному році.

У закладі складений каталог статей про діяльність навчального закладу, що опубліковані на сторінках районної газети «Сільські обрії». Всього він нараховує 194 статей, з них у 2018-2019 н. р. - 6 статті.

1.7 Аналіз управлінської діяльності в закладі у 2018/2019 навчальному році

Зміст роботи

Результати

  1.  

Організація навчально-виховного процесу;

Планування навчально-виховної роботи;

 

 

 

 

Вдосконалення внутрішнього контролю.

Забезпечення оптимальних, стабільних умов для навчально-виховного процесу.

Навчально-виховний процес організований відповідно до плану роботи, навчального плану на 2018/2019 навчальний рік, місячних та тижневих планів роботи навчального закладу; плану роботи відділу освіти Ставищенської РДА , плану масових заходів з учнівською молоддю КЗ « Центр творчості дітей та юнацтва Київщини «

У 2018/2019 навчальному році перевірені стан роботи гуртків з питання наповнюваності, з виконання вимог щодо ведення керівниками гуртків ділової документації, з виконання учасниками навчально-виховного процесу техніки безпеки, з проведення інструктажів та бесід з профілактики дитячого травматизму, здійснення на заняттях гуртків між предметних зв’язків, з виконання навчальних програм, з дотримання санітарно-гігієнічних норм під час проведення гурткового заняття.

  1.  

Управління навчально-виховним та господарським життям навчального закладу.

 

 

З метою підвищення рівня навчально-виховної роботи, упровадження в практику досягнень педагогічної науки й передового педагогічного досвіду за навчальний рік проведені:

  • Оперативні наради членів адміністрації – щотижнево;
  • Інструктивно-методичні наради при директорові

щомісячно;

  • засідання методичної ради – 4;
  • засідання педагогічної ради - 4 ;
  • засідання постійнодіючогосемінару для заступників директорів з виховної роботи - 4;
  • збори трудового колективу – 3;
  • засідання заступників директорів з виховної роботи - 3;
  • засідань батьківського комітету – 3;
  1.  

Проведення систематичного моніторингу динаміки розвитку закладу як навчально-виховного закладу, життєвої компетенції вихованців

Визначення інтересів, уподобань, здібностей, можливостей, забезпечення умов і змісту педагогічної діяльності для максимальної реалізації їхніх здібностей. Проведені моніторинги результативності роботи навчального закладу, участі вихованців у творчих конкурсах та фестивалях, участі навчальних закладів у міських масових заходах, попиту освітніх послуг позашкільних навчальних закладів міста, моніторинг складу вихованців, оцінка діяльності навчального закладу як позашкільного закладу сприяння здоров’ю, моніторинг захворюваності учасників навчально-виховного процесу, охоплення послугами позашкільної освіти дітей з обмеженими можливостями.

  1.  

Раціональний та доцільний розподіл функціональних обов’язків між адміністрацією, педагогами закладу

  • роботи всіх сфер діяльності навчального закладу. Наказ від № 38 від 31.08.2018 «Про розподіл функціональних обов’язків між членами адміністрації»; посадові обов’язки всіх працюючих доведені під підпис до кожного працівника навчального закладу.
  1.  

Забезпечення життєдіяльності навчального закладу

Залучення позабюджетних коштів, покращення роботи з охорони праці та соціального захисту

  1.  

Адміністративно-господарська робота

Покращення матеріально-технічної бази закладу

  1.  

Звіт директора перед громадськістю колективом

Постійне інформаційне забезпечення, гласність: щорічне звітування директора про виконання Колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом на зборах трудового колективу двічі на рік (червень, грудень)

  1.  

Забезпечення систематичного інформаційного супроводу навчально-виховного процесу на сайті, інформаційних стендах та СМІ.

Інформованість учасників навчально-виховного процесу та громадськості міста о діяльності навчального закладу через Web-сайт, районну газету « Сільські обрії», ТРК « Грант», майстер-класи керівників гуртків, рекламної продукції.

  1.  

Внутрішній контроль

За підсумками внутрішнього контролю з боку адміністрації можна відзначити високий та достатній методичний рівень проведення заняття керівниками гуртків Воропай Т.М., Заболотнью Л.П., Братчик Т.І.

  1.  

Виконання ст. 10 Конституції України

Робота здійснюється на достатньому рівні. Ділова документація Ставищенського районного центру житячої та юнацької творчості (накази, протоколи нарад при директорі, протоколи засідань педагогічної , методичної рад, Школи молодого педагога, художньої ради, журнали вхідного та вихідного листування тощо) ведеться вчасно, українською мовою. Накази з основної діяльності та кадрових питань своєчасно доводяться до відома виконавців та працівників закладу під особистий підпис

  • року видано 62 наказів з основної діяльності та 35 наказів з кадрової роботи. Проведено 2 засідання Ради закладу.

1.8 Охорона праці та техніки безпеки

Відповідно до Закону України «Про охорону праці» в Центрі приділяється належна увага створенню безпечних умов праці та навчання учасників навчально-виховного процесу. Упродовж 2018/2019 навчального року в навчальному закладі забезпечувалося дотримання правил пожежної безпеки, електробезпеки, санітарії та гігієни. За звітний період у закладі не зареєстровано випадків дитячого травматизму. Усі навчальні кабінети закладу укомплектовані необхідним обладнанням, інструментами, матеріалами, реквізитом та меблями для проведення гурткових занять відповідно до навчальних програм та профілю гуртків.

Протягом навчального року систематично та організовано проводилася робота по охороні та збереженні здоров’я гуртківців та педагогів під час проведення навчальних занять, виховних заходів, екскурсій, поїздок на районні та обласні масові заходи. Постійно здійснювалася перевірка організації адміністративного контролю за якістю проведення навчання та інструктажів з техніки безпеки, дотримання встановленого режиму праці й відпочинку, трудової дисципліни, систематично заслуховуються звіти про виконання угоди, наказів, інструкцій із техніки безпеки на засіданні педагогічної ради або профспілкового комітету.

У задовільному стані знаходяться електрообладнання, електрощитова, система пожежегасіння, яка складається з вогнегасників (3 штуки; пожежний щит); тепломережа.

1.9 Матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процесу:

  • дитячої та юнацької творчості розміщується в двоповерховій будівлі, на першому поверсі. Для організації навчально-виховного процесу у закладі обладнано 6 кабінетів, технічна майстерня , актова зала. В коридорі навчального закладу організовано постійнодіючу виставку, де представлені творчі роботи вихованців .

В наявності комплект звукової апаратури, комп'ютери ( 10 шт.), принтери (3шт.), музичний центр , магнітофони ( 2 шт.), барабани (10 шт.), ноутбук

Навчальні кабінети оформлені відповідно до вимог, мають відповідне технічне обладнання та інструментарій, наочні стенди, меблі, які відповідають кількості та віку вихованців. Роботою кожного кабінету керує відповідальний, якого призначено наказом директора. Велика увага приділяється наявності кімнатних квітів, збереженню меблів, дотриманню санітарно – гігієнічних норм та естетичному оформленню. На вхідних дверях кожного кабінету є відповідні таблички з назвою гуртків, розкладом роботи. Робочі місця членів адміністрації комп’ютеризовані. Майже всі учасники навчально-виховного процесу мають доступ до мережі Інтернету. У закладі наявна вся будівельна та технічна документація. Певна увага приділялась зміцненню матеріально-технічної бази навчального закладу, ремонту навчальних кабінетів та поповненню їх обладнанням.

  • підтримку у створенні належних умов для навчання вихованців надають батьківська громадськість та батьківський комітет закладу. В 2018-2019н.р.в закладі здійснено косметичні ремонти в 2 навчальних кабінетах, оснащено їх сучасними меблями : шафи ( 5 шт.) та комоди (3 шт.) Як результат співпраці з батьківською громадськістю для зміцнення матеріальної бази закладу залучено матеріальних надходжень від спонсорів та батьків на загальну суму 52 тис. грн. З них було придбано: туристське оснащення , хореографічні костюми (2 комплекти), канцтовари, господарчі товари тощо. Також використано кошти на ремонт та обслуговування комп'ютерної техніки, придбання подарунків та призів на свята, на участь учнів та педагогів в районних та обласних заходах, на внутрішній ремонт приміщення , повірку вогнегасників

1.10 Основні проблеми та недоліки

Незважаючи на позитивну динаміку функціонування закладу, в діяльності Ставищенського РЦДЮТ наявні недоліки, які негативно позначаються на розвитку позашкільної освіти району.

Ще низьким залишаються показник охоплення позашкільною роботою учнів сільських загальноосвітніх шкіл району. Існує проблема відсутності кваліфікованих керівників туристсько-краєзнавчих , хореографічних та театральних гуртків.

Посиленої уваги потребує проблема стану організації навчально-виховного процесу на гуртках вищого рівня навчання.

Випускникам закладу щороку видаються свідоцтва про позашкільну освіту за певним напрямом діяльності. У 2018/2019 навчальному році видано 10 свідоцтв про позашкільну освіту, що є низьким показником.

Відсутність державного фінансування впливає на рівень конкурсних робіт, якість сценічних костюмів, декорацій тощо

Разом з цим існує низька проблем, які необхідно вирішити для підвищення результативності навчально-виховного процесу та іміджу закладу позашкільної освіти в селищі:

  • Потребує капітального ремонту вхід в приміщення закладу, в підвальне приміщення
  • Оновити застарілу комп'ютерну техніку, меблі ( столи, стільці )
  • Оновлення освітнього простору в навчальних кабінетах (тематичні осередки, дидактичні матеріали тощо)

Пріоритетні напрямки розвитку навчального закладу, організація та вдосконалення навчально-виховного процесу у 2019/2020 навчальному році:

  • виконання державних законів та нормативних документів про позашкільну освіту;
  • реалізація навчального плану і навчальних програм зі всіх напрямів гурткової роботи;
  • осучаснення та урізноманітнення напрямів гурткової роботи з урахуванням інтересів мешканців громади;

- сприяння розвитку самоосвіти педагога в системі формування його професійної компетентності: відвідування обласних семінарів, відкритих занять, виставок, конкурсів, фестивалів, майстер-класів;

- співпраця педагогічного колективу, батьків вихованців, громадських організацій, представників влади у створенні креативного творчого простору, в організації та проведенні районних масових заходів;

- посилення профорієнтаційної роботи з неповнолітніми, забезпечення постійного контролю за дотриманням законодавства, спрямованого на профілактику правопорушень та бездоглядності серед підлітків;

- активізація індивідуальної роботи з обдарованими та здібними дітьми, систематичної та послідовної роботи щодо підготовки вихованців до творчих конкурсів різного рівня;

- збереження будівель, обладнання, майна; поповнення та осучаснення матеріальної бази закладу обладнанням, сценічними костюмами, технічним спорядженням;

- зміцнення матеріально-технічної бази навчального закладу при залученні підприємств, організацій, громадськості, спонсорів, батьків.

 

Категорія: Звіт директора | Додав: leonivna8 (27.11.2019)
Переглядів: 21 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Хмаринка тегів
Друзі сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Ставищенський ЦДЮТ © 2020