Положення
про психолого – педагогічний
семінар
1. Загальні положення
Психолого-педагогічний семінар є
складовою частиною психологічної просвіти педагогів закладу. Постійно діючий
психолого-педагогічний семінар охоплює весь педагогічний колектив ЦДЮТ.
2. Мета і завдання:
Мета: підвищити рівень психолого-педагогічної підготовки педагогів ЦДЮТ.
Завдання семінару:
·
Ознайомлення
з новітніми досягненнями психолого-педагогічної науки.
·
Допомагати
педагогам ЦДЮТ впроваджувати сучасні підходи та психолого - педагогічні
технології у навчально-виховний процес.
3. Функції і обов’язки
3.1. Організація групових
занять педагогів закладу.
3.2. Організація вивчення потреб знань педагогів в
галузі психології та педагогіки,
допомога в самовдосконаленні.
4. Основні форми
роботи:
лекції, повідомлення, обмін
досвідом роботи, ділова гра, огляд літератури, моделювання перспективного педагогічного
досвіду, дебати, тренінги тощо.
5. Етапи роботи
семінару:
·
вибір теми;
·
складання плану;
·
добір літератури;
·
визначення проблеми;
·
написання доповідей, рефератів,
повідомлень, тез; виклад змісту доповідей, рефератів, повідомлень тощо;
дискусія, диспут після викладу; формулювання рекомендацій;
·
виконання рекомендацій, їх творче
осмислення і впровадження в практику роботи.
6. Діловодство:
·
положення
про психолого-педагогічний семінар;
·
план
роботи;
·
план
проведення психолого-педагогічного
семінару;
· методичні
рекомендації.
|